چگونه می‌توانیم اعتبار گوگل خود را افزایش دهیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

او‌لین شغل برای ارتقاء اعتبار گوگل این طراحی سایت در مشهد میباشد رایا پارس که ahrefs تحقیق نمائید ملاحظه کنید آیا میتوان به وسیله به روز‌های پاندا و پنگوئن مجازات گردیده باشید. در‌صورتی‌که مجازات گردیده‌اید، مطلقا می بایست از همین جا آغاز فرمایید. محتوا را پژوهش فرمایید و آحاد صفحاتی که ممکن میباشد ذیل تأثیر قرار گرفته باشند را اصلاح نمائید. آن‌گاه پیوند‌های هر بک لینکی که ممکن میباشد از منابع غیرقابل اتکا آمده باشند را حذف نمایید.

در حالتی‌که مجازات نشده‌اید، حال وهله بک لینک و پیوند‌ها و بازی مجموعه جمعی میباشد. لزومی ندارد تعداد بک پیوند‌ها را ارتقاء دهید البته بک پیوند‌ها را از صفحه ها دارای اعتبار گوگل بگیرید. طریق‌های اکثری از ساختار پیوند وجود داراست که هنوز هم برای ارتقاء اعتبار شما مؤثر میباشد.

هنگام جاری ساختن این عمل، آغاز به تعامل با یوزرها خویش در اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی خویش نمائید، داشتن یوزرها Plus، Tweet یا این که هر چیز دیگری به ارتقا این دست اندرکاران امداد می‌نماید و وب سایت شمارا قدرتمندتر می‌نماید.

می توانید از ابزارهای آیتم مشاجره در ابتدا استعمال فرمائید، منابع بسیار خیر و خوبی را پیدا می کنید که می دانید آیتم پشت گرمی گوگل می‌باشند. البته کاملا به آن متکی بودن نکنید. چنانچه لینکی از سایتی در حدود تارنما خودتان به دست آوردید و نمره بالایی نداشت، نگران نباشید. در‌صورتی‌که فکر‌می‌کنید‌ وبسایت سودمندی میباشد، احتمالا همین طور میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: